Glicostat (diabet) M95 ceai la plic

Glicostat (diabet) M95 ceai la plic

Producator: Fares

5,00 lei

Susţine metabolismul glucidic menţinând glicemia în limite normale.

Cantitate:

Descriere Produs

Susţine metabolismul glucidic menţinând glicemia în limite normale.

Gust dulce natural.

Ingrediente: frunze de dud (Mori folium) salvie (Salviae herba) urzica (Urticae herba) frunze de afin (Myrtilli folium) frunze de nuc (Juglandis folium) radacina de brusture (Bardanae radix) teci de fasole (Phaseoli fructus sine semine) scortisoara (Cinnamomi cortex) Stevia rebaudiana fructe de schinduf (Foenum-graeci semen).

Efect:
Plantele din compoziţia acestui ceai au proprietăţi hipoglicemiante (scad glicemia) şi de stimulare a funcţiilor pancreasului. Frunzele de dud conţin alcaloizi glicomimetici (cu structură asemănătoare glucozei) care potenţează secreţia de insulină şi inhibă enzimele care transformă alte zaharuri în glucoză. Taninurile din frunzele de afin salvie şi dud scad absorbţia glucidelor introduse prin alimentaţie.
Stevia rebaudiana este un îndulcitor natural care în plus scade glicemia fiind foarte utilă diabeticilor.

Recomandări: adjuvant în tratamentul diabetului zaharat.

Contraindicaţii : la dozele recomandate nu se cunosc.

Sarcină şi alăptare: în sarcină și alăptare se pot bea 2-3 căni cu ceai pe zi timp de 1 lună; se reia după o pauză de 2 săptămâni.

Efecte secundare şi interacţiuni: la dozele recomandate nu se cunosc.

Preparare: peste un plic de ceai se toarnă 200 ml apă clocotită şi se lasă 10 minute acoperit.

Întrebuinţare: se beau 2-3 căni cu ceai pe zi cu o jumătate de oră înainte de masă.

Asocieri recomandate: pentru un efect mai puternic şi rapid ceaiul Glicostat-M95/M96 se poate asocia cu capsule Glicostat-M97.

Sfaturi practice de dietă şi stil de viaţă:

Evitaţi consumul de dulciuri concentrate fructe cu peste 20% glucide bine coapte sau uscate (struguri prune pere banane curmale smochine stafide).

Urmăriţi ca în dietă să aveţi un aport de circa 50-60% glucide 25-35% lipide şi proteine 15%. Consumaţi cereale leguminoase fructe (caise afine coacăze mure zmeură grapefruit lămâie avocado) oleaginoase (nuci alune arahide) zarzavaturi ulei presat la rece (măsline floarea soarelui nuci etc.) lactate ouă conform calcului raţiei calorice şi a indexului glicemic al fiecărui aliment.

Se limitează consumul de legume uscate (fasole boabe mazăre) pâine lactate fructe (banane pepene galben şi verde piersici mere pere mandarine) legume (cartofi sfeclă roşie).

Un regim bogat în fibre alimentare (min 25 gr/zi) poate reduce necesarul de insulină micşorând glicemia postprandială încetineşte absorbţia glucidelor scăzând colesterolul din sânge şi riscurile cardiovasculare. Sunt recomandate fibrele alimentare din orz ovăz leguminoase caise dar şi din unele legume: broccoli varză morcovi napi şi cartofi. Alimentele bogate în fibre trebuie să se încadreze în cantitatea de hidraţi de carbon recomandată de medicul diabetolog.

Prezentare: 20 plicuri a 15 grame.